לאחר שירותה הצבאי, התקבלה נועה לעבודה באגף שירות הלקוחות של חברה סלולרית באגף ניתנו מענים במגוון נושאים טכניים וכספיים ללקוחות החברה והוא היה מחולק למוקדים שהתמחו בנושאים שונים. נועה השתלבה ב "מוקד 3 חשבונות וכספים" המתמחה -במתן מענים בכל הקשור לחשבונות הטלפון ותשלומים.
באותה תקופה עבדו במוקד זה, 30 נשים וגברים שעבדו בשתי משמרות של 15 כל אחת. כולם עברו קורסי הכשרה ואמורים היו להיות מסוגלים לתת מענה בכל אחד מנושאים בהם עוסק המוקד, בכל משמרת היו מתוך הצוות 5 עובדים/ות מהוותיקים שתפקידם היה טיפול ב"מקרים קשים". היו אלו העובדים/ות הותיקים שגם עברו קורס נוסף לטיפול בלקוחות בעייתיים ואליהם נועה אמורה הייתה להעביר את השיחות הקשות ו/או הנושאים הבעייתיים במיוחד ראש המשמרת היה מנהל המוקד ו/או סגניתו. נהלי המוקד אפשרו לנועה לתת תשובות והסברים אולם לא היה בסמכותה לאשר הנחות/דחיות או פריסות תשלום אחראי "מקרים קשים" יכולים לאשר הנחות עד 5% , ופריסת תשלום עד ל- 12 חודשים ורק בסמכות מנהל/ת המשמרת (תחת נהלי היעוץ המשפטי) לאשר הנחות גדולות יותר דחיות או פריסות רחבות יותר.
צוות המוקד כלל עובדים ותיקים יותר שעובדים במוקד כבר כמה שנים וצעירים יותר כמו נועה אולם היה ידוע כי מי ששורד 4 שנים במוקד ולא מקודם לתפקידי ניהול במוקד זה או אחר נחשב "ציפור מוזרה". "ציפור" כזו היה למשל אלי שעבד במוקד זה 6 שנים והיה העובד הוותיק ביותר הוא גם נחשב המומחה לטיפול בלקוחות שכל עיצה שלו נחשבה "שווה זהב "והיה נהוג לפנות אליו לפתרון בכל בעיה סבוכה או התלבטות. הוא ואסתר שגם היא עבדה במוקד מספר שנים נחשבו הרוח החיה מאחורי כל הפעילויות החברתיות שהיו פופולריות במוקד החל מהזמנת אוכל "מעודד" במהלך המשמרת דרך מסיבות ספונטניות במגוון נושאים מיום הולדת ועד סיום עבודה במוקד, ועד אר גון מפגשים חברתיים בפאבים ומסעדות לאחר שעות העבודה.
נועה אהבה את האווירה במוקד שהייתה טובה ונעימה ונראה היה שהעובדים אוהבים אחד את השני תומכים זה בזה ומעדיפים להישאר במוקד זה על פני מעבר למוקדים אחרים בחברה. היא למדה מהר מאד כי אם היא רוצה להשתלב ולהשאר לאורך זמן היא חייבת להיענות ולהצטרף להזמנות הקבוצתיות לפחות פעמיים בשבוע. כמו כן, היא הבינה כי מצופה ממנה לתמוך בחבריה למשמרת שנתקלים בבעיות מול לקוחות הן בחיפוש מידע והצעת פתרונות, כמו גם לאמץ את הפתרונות שכבר נהוגים ולהציע גם היא אותם. נודע לה כי המשרה שהיא התקבלה אליה התפנתה בשל עזיבתה של עובדת שסירבה להוציא כסף על הבילויים המשותפים ומהר מאד מצאה את עצמה כ"מנודה" חברתית.
- האם "מוקד 3 חשבונות וכספים" הוא קבוצת עבודה? נתחו בהתאם להגדרה (8.1.1)
- לסווג את הקבוצה באמצעות 3 הממדים שמונים הולנבק ושותפיו 8.1.2
- זהו נורמה אחת המוזכרת בקטע, ראשית, להסביר איך היא באה לידי ביטוי. שנית, לסווג אותה באמצעות ה"מודל של רשימת מלאי של התרבות הארגונית OCI (8.2.1)
- לזהות 2 תפקידים בקבוצה ( 8.2.2 ) הנחיה: לציין את התפקיד ומי ממלא אותו ולסווג אותו בהתאם לעקרונות הTRIAD
- האם "מוקד 3 חשבונות וכספים" מהווה קבוצה מלוכדת (8.2.3) ? קבעו באיזו מידה הוא קבוצה מלוכדת וככל שאפשר להתייחס לסוג הלכידות