ערוץ | דוגמא | יעד | יתרונות | חסרונות |
משולם | עיתונים שילוט חוצות | חשיפה רחבה | המסר נשלט חשיפה רחבה יעיל כאזכור למותג מדיד | עומס אמינות נמוכה שיעור תגובה נמוך לא ישיר |
בבעלות | אתר דף פייסבוק חשבון טוויטר אירועים וחסויות | הגעה ללקוחות הגעה לנישות בניית יחסי מותג-לקוח | המסר נשלט יעיל כלכלית מגוון | אמינות נמוכה קשה למדידה |
מורווח | פל"א מסר ויראלי מדיה חברתית שירות לקוחות יחסי ציבור | לגרום לזיומה של הצרכנים לייצר דיאלוג מותג מקשיב ומגיב | אמין משכנע | שליטה נמוכה לעיתים שלילי קשה למדידה |
| ההזדמנות ליצור מגע בין מסר פרסומי לבין הצרכן. נתון המתבסס על סקרי חשיפה לערוצי מדיה |
| חשיפה פוטנציאלית – ההזדמנות של אדם אחד להיחשף פעם אחת למסר פרסומי בערוץ אחד או בתמהיל של ערוצים. |
| מדד שונה ממספר ההזדמנויות לחשיפה, שכן לדוגמה ייתכן שלעותק אחד של עיתון ייחשפו כמה אנשים |
| מספר הפעמים שהמסר הפרסומי מופיע בערוץ מדיה כפול מספר הנחשפים אליו |
| רייטינג - מדד של המדיה המשודרים המציג את אחוז הצופים בערוץ או בתוכנית בפרק זמן מסוים מתוך סך צופי הטלוויזיה בפרק הזמן הנתון. |
| אחוז האנשים שנחשפו למסר ביחס למספר מכשירי הטלוויזיה הדלוקים. |
| אחוז האנשים מקהל המטרה שנחשפו למסר הפרסומי לפחות פעם אחת במסגרת זמן נתונה. |
| מספר הפעמים שאדם נחשף לפרסומת. קיים כלל אצבע לפיו אדם צריך לראות או לשמוע מסר לפחות שלוש פעמים כדי להיות מושפע ממנו. |
| היכולת של ערוץ למשוך את תשומת הלב של קהל היעד. מכירה אישית היא פולשנית ביותר, וכך גם שיחת טלפון למטרת מכירות. גם עוצמת ווליום של פרסומת בטלוויזיה נחשבת לפולשנית. |
מאפיינים איכותיים | מאפיינים כמותיים |
|
|
מאפיינים איכותיים | מאפיינים כמותיים |
|
|
מאפיינים איכותיים | מאפיינים כמותיים |
|
|