מקורות: שיעורים מוקלטים ומצגות של המנחה הדס רוחין, מדריך הלמידה 2024א

  • מדיה מסורתיים מודפסים ומשודרים המשולמים לפי שטח או זמן אוויר.
  • לא בבעלות המפרסם.
  • נשלטים –
    • במסר
    • בתזמון
    • בגודל ובהיקף
  • יוצרים פריסה רחבה
  • מדיה מודפסים - עיתונות, מגזינים
  • מדיה משודרים – רדיו, טלוויזיה, קולנוע
  • פרסום חוצות
  • מדיה מבוסס מיקום  - אנו מחפשים כל הזמן נקודות מגע, לפגוש את קהל המטרה כמה שיותר ובכל מקום. למשל שלטים, מתנפחים, גשרים, אוטובוסים, בניינים, דיגיטל
  • פרסום במשחקי מחשב ומשחקי רשת
  • פרסום מקוון – מדיה חברתית, באנרים
  • פרסום סלולרי
  • מאפשר אספקת מידע - שער למידע עשיר ומגוון בכל נושא ותחום בקלות ובפשטות.
  • יכולת בחירה - האינטרנט מציע מבחר ומאפשר לצרכן ללמוד על מותגים בדרך השוואתית ולרכוש מוצרים באופן מקוון.
  • נגישות – לרוב האוכלוסייה יש אפשרות להשתמש באינטרנט בבית, בבית הספר, בעבודה או במרכזים ציבוריים.
  • מהירות - המידע זורם במהירות בזכות שירותי חיבור מתקדמים.
  • הון הקמה נמוך – חשוב לעסקים.
  • עלויות תפעול נמוכות – ערך חשוב לעסקים.
  • מיקום – פריסה בינלאומית המאפשרת פיתוח עסקי עולמי ולא מקומי בלבד.
  • מדיה ייחודית משלבת - קול, תמונה, אפקטים, וידאו, קישוריות, אינטראקטיביות
מגוון רחב של מדיה משולמים. האינטרנט מדיום משלב –מטשטש את הגבול שבין המדיה המודפסים למדיה המשודרים, מגשר ומלכד ביניהם.
  • באנר
  • Skyscrapers
  • Pop Behinds ו- Ups ups
  • מיני-אתרים (Mini Sites) ומיקרו-אתרים (Micro Sites)
  • Pre roll
  • שירותים מבוססי מיקום – פורסקוור, WAZE
  • פרסום בסלולר בתוך אפליקציות
  • שיווק בסמס – עדיין פותחים