פרסום מותג
אופן הפרסום המוכר ביותר הפונה לקהל יעד ומתמקד ביצירת זהות מותג ותדמית
למשל - Bose
מותג Bose מפרסם משקפיים עם רמקולים, המכוון לצעירים ככל הנראה
למשל – פריגתמכוונים לילדים, תדמית טבעית שמחה, מנסים לשדר על ידי התפוז והדשא שזה אמיתי
פרסום קמעונאי
קמעונאי הוא מי שמוכר לצרכן הסופי
למשל סופר פארם, אייס, הום סנטר וכדומה
רוב הפרסום של עסקים אלו הוא מכירתי
למשל מבצעים לזמן מוגבל
פרסום תגובה ישירה
פרסום שקורא לנו להגיב עכשיו, מניע לפעולה מיידית למשל הורד עכשיו, קנה, הקליקו כאן, להזמנות הקלק כאן, לאתר וכדומה
פרסום למגזר העסקי B2B
עסקים שקהל היעד שלהם הוא עסק
למשל איקאה לעסק שלך, הלוואות לעסקים, חברת ניקיון למשרדים
פרסום תאגידי
פרסום של שם החברה כולה, לא של מותג ספציפי שלה למשל בנק הפועלים – להיות ראשון זה מחייב
למשל – Novel energy
פרסום מלכ"ר
מלכ"ר הוא מוסד ללא מטרות רווח, לרוב עמותות.
הפרסום הוא בעיקר למטרת גיוס תרומות
למשל – חסדי נעמי
פרסום לשירות הציבור
פרסום ממשלתי או בשירות הציבור,
למשל ישראל מתייבשת, מיחזור מטעם משרד הבריאות