נקבעת על ידי כל מרכיבי תמהיל השיווק , כולם ביחד בונים את תדמית המותג
לא רק פרסום עושה את התדמית
חשוב שהקידום ידבר באותה השפה כמו התדמית
מה התדמית של מרצדס?
נהייתה לחברה תדמית יוקרתית, איכותית, יקרה
אפילו מי שלא בעל רכב מהסוג, מכיר שזו תדמית החברה
- מחיר גבוה – יש קשר חד ערכי בין מחיר לתפיסת איכות, מחיר גבוה כבר ייחשב "איכותי"
- הפצה - אולמות תצוגה יוקרתיים – מקבלים עם פאר באולמות התצוגה, שתייה חמה קרה ואלכוהול וכדומה
- מוצר איכותי נעים ומפנק
מה התדמית של במבה?
תדמית עממית אך לא נמוכה
- מוצר צריכה יומיומי
- מחיר נמוך
- הפצה בכל מקום
- קידום המוני בגובה העיניים ובגיוון רחב