מקורות: שיעורים מוקלטים ומצגות של המנחה הדס רוחין, מדריך הלמידה 2024א

לפני הקמפיין
  • מבחני קונספט – לראות אם הקונספט שרוצים בכלל מתאים
  • מבחן מקדים – רואים את הקמפיין בתוך הארגון, חווים דעת ומעריכים התאמה. לבדוק הכל לפני שמופיע בפריים טיים.

לאחר הקמפיין
  • סקרי מעקב – סקרים, לדעת תדמית והכרה אחרי הקמפיין ולהשוות לסקרים קודמים.
  • ניתוח באמצעות סורק – משלב מבחני קניה (מועדוני לקוחות למשל)
  • מחקרי מקור יחיד – בדיקה של השינויים על קבוצה קבועה.
  • מבחני זכירה – מודעות בלתי נעזרת/נעזרת – ככל שהמרחק בין מודעות נעזרת ובלתי נעזרת קטן יותר זה מעיד על החוזק של המותג שלנו.
  • מבחני בקרה – היענות לבקשה: טלפון, הקלקה וכדומה.
  • פרסום - מדדי חשיפה., למשל השגה, תכיפות וכדומה
  • יחסי ציבורלמשל תפוקות, תוצאות, תדמית
  • קידום מכירות לצרכן, לסוחרים ובנקודת המכירה – למשל שיעורי תגובה וקנייה
  • שיווק ישירלמשל שיעור הנענים
  • הערכת מרכיבים דיגיטליים של התקשורת השיווקיתלמשל שיעור הקלקות, שיעור המרה, רמת השיח
  • השגה - reach – מספר האנשים שנחשפו לערוצי הפרסום לפחות פעם אחת במשך תקופה מוגדרת ביחס למטרה.
  • תכיפות – frequency – מספר הפעמים שאדם נחשף למסר באותה תקופה ביחס למטרה
  • ROI - מדידת התשואה להשקעה - עלות ההוצאות לתקשורת המותג לעומת ההכנסות מהמכירות. כיצד? מתי?
  • הסינרגיה – אם השתמשנו בכמה אמצעי מדיה, התוצאה הסופית גדולה יותר מסכימת כל תוצאת ערוץ בנפרד. ההשפעה מועברת והמסרים יותר מבוססים, לכן כל מפגש עם ערוץ נוסף מייצר אפקט חזק יותר, לא ניתן למדוד אותו באופן מדויק אך נלקח בחשבון בכלים שונים.
  • האתגרים הדיגיטליים – המדדים והיישומים שלו כל הזמן מתעדכנים ומשתנים, חדש, חוויתי, רגשי, מדדים בהתהוות.